Edukacja i upowszechnianie kultury są dziś bardzo modnym zajęciem. Konkurs, w którym wybrana ma zostać Kulturalna Stolica Europy skłania władze samorządowe do podejmowania szeregu działań, które mogłyby konkurować, swoim rozmachem, z innymi miastami. Do finału dostały się dwa lub trzy miasta, między innymi Katowice. Już dziś każdy weekend jest możliwością dla zainteresowanych kulturą na rozwój osobowy i dobrą zabawę. Jednak, aby wykorzystać w pełni możliwości jakie daje miasto, warto być na bieżąco z informatorami, często odległych od siebie instytucji kultury. Być może ze względu na to, bardzo modne stały się koperty reklamowe, takie jak EmmaPAK, POKA POKA czy Don’t Panic.
Poza najważniejszymi aktualnościami ze świata kultury znaleźć można w nich plakaty, próbki artykułów produkowanych przez sponsorów, bezpłatne wejściówki a nawet przypinki. Dzięki tak atrakcyjnej reklamie, wydarzenia zyskują dodatkowy prestiż. Same imprezy promujące koperty, bo one również potrzebują upowszechnienia, staja się osobnymi wydarzeniami na skalę miasta a nawet województwa.
Poza najważniejszymi aktualnościami ze świata kultury znaleźć można w nich plakaty, próbki artykułów produkowanych przez sponsorów, bezpłatne wejściówki a nawet przypinki. Dzięki tak atrakcyjnej reklamie, wydarzenia zyskują dodatkowy prestiż. Same imprezy promujące koperty, bo one również potrzebują upowszechnienia, staja się osobnymi wydarzeniami na skalę miasta a nawet województwa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz